Конкуренція в сфері освітніх послуг зростає із року в рік, лише ефективна структура роботи над продажами є ключовим чинником успіху для приватних освітніх закладів.
Як і для будь-якого бізнесу, приватним школам необхідно розробляти та впроваджувати комплексну маркетингову стратегію, зосереджену на визначенні цінностей бізнесу, роботі з каналами комунікації, вивченні customer journey та активному використанні інтернет-ресурсів.
Хоча таргетована реклама, Instagram Reels, відео в TikTok або співпраця з блогерами можуть бути ефективними інструментами для розвитку бізнесу, розраховувати лише на один підхід не варто. Аби масштабувати бізнес, ви маєте застосовувати різноманітні інструменти для просування. Важливо мати чітку маркетингову стратегію, яка враховує різноманітні рекламні канали. Комбінування різних методів і каналів реклами дозволяє досягти більшої аудиторії та підтримувати постійний потік клієнтів.
Маркетингова стратегія є найважливішим етапом при роботи над продажами у сфері освітніх послуг. З чого вона складається:
Визначення цінностей бізнесу допомагає створити внутрішню й зовнішню ідентичність школи. П'ять основних цінностей можуть включати:
Сформувати кілька каналів для приваблення клієнтів та підтримки їхньої подальшої участі дуже важливо. Мінімум три з них можуть включати:
Аналіз та оптимізація маршруту клієнта є ключем до вдосконалення процесу продажу. Customer Journey Map допомагає розібратися в кожному кроці взаємодії клієнта з вашим закладом, від вперше початої дискусії до фактичного вступу учня. На основі цього аналізу можна розробити план оптимізації кожного етапу.
Інтернет-ресурси в сучасному світі є одними з найважливіших інструментів для приваблення клієнтів та підтримки взаємодії з ними. Ведення веб-сторінок і соціальних мереж дозволяє надавати актуальну інформацію про ваш заклад, залучати нових клієнтів,збільшувати впізнаваність, а також повідомляти про ваші акційні пропозиції, програми чи нові можливості.
Проте задля ефективного просування варто залучати й інші канали комунікації з потенційними клієнтами, аби про вас постійно дізнавалася нова аудиторія. Освітня платформа School Navigator також є унікальним каналом комунікації з потенційними клієнтами для власників освітнього бізнесу.
Перевірте, чи ви та ваші заклади зареєстровані на профільних агрегаторах. Наприклад, School Navigator пропонує освітнім закладам безоплатну реєстрацію на платформі та комплексне маркетингове просування. Для спеціалістів освітньої сфери School Navigator надає послуги з рекрутингу. Тож якщо шукаєте працівників або самі шукаєте роботу – звертайтеся.
Зареєструватися на освітній онлайн-платформі можна за посиланням.
Структура роботи над продажами в приватних школах повинна постійно вдосконалюватися й адаптуватися до змін у країні та запитів клієнтів. За допомогою правильної маркетингової стратегії, визначення цінностей бізнесу, ефективних каналів комунікації, аналізу customer journey, активного використання та співпраці з інтернет-ресурсами, такими як School Navigator, приватні освітні заклади можуть забезпечити стале зростання та розвиток.