Власний бізнес – це можливість працювати на себе, заробляти гроші, масштабуватися та отримувати схвалення від оточення. Проте це лише зовнішня картинка. За нею ж ховається величезна купа труднощів: недоспані ночі, емоційне та фізичне вигорання, провали, фінансові негаразди, крадіжки ідей чи відсутність можливостей для їх втілення. Тому якщо ви прагнете створити власну мовну школу або вже маєте такий бізнес та намагаєтеся вивести його на ширший ринок, вам потрібен універсальний помічник. І таким помічником може стати CRM для мовної школи – хмарне програмне забезпечення, яке доповнить і спростить роботу методиста та адміністратора, допоможе налагодити взаємодію з клієнтами та контролювати роботу кожного окремого викладача. Детальніше про те, чим є CRM для школи англійської та які труднощі бізнесу вона допомагає вирішувати, читайте у статті.
Зміст
1. Що таке CRM для школи англійської
2. Який функціонал зазвичай має CRM для мовної школи
2.1. Панель адміністратора
2.2. Кабінет викладача
2.3. Кабінет учня
3. Які найпоширеніші проблеми мовної школи вирішує CRM
4. Хто, крім мовних шкіл, може використовувати CRM-системи
5. Поради щодо пошуку та вибору CRM для школи англійської
CRM або ж Customer Relationship Management – це керування відносинами бізнесу з його користувачами чи клієнтами. В широкому розумінні це маркетинговий та інструментальний алгоритм взаємодії з цільовою аудиторією, який охоплює побудову бренду, його іміджу, вибір та налаштування різних каналів цієї взаємодії, пошук власного ton of voice, а також інструменти фіксації результату застосування цих усіх стратегій. У вужчому розумінні під CRM для мовної школи розуміють програму, яка допомагає автоматизувати процеси викладання, поширення навчальних матеріалів, контролю успішності учнів, а також роботи викладачів. Оскільки ми сьогодні говоримо саме про такий бізнес як школи англійської мови, тому зупинимо увагу саме на програмах, які полегшують роботу викладачам та приватним навчальним закладам.
Отож CRM для мовних шкіл – це платформа, яка розміщується у хмарному середовищі та містить у собі всі інструменти для організації навчання. Чому саме хмарна програма? Для того, аби було зручно викладати англійську онлайн. У такому разі школа англійської мови налаштовує платформу під себе та надає доступ до неї викладачам. Педагоги ж налаштовують особистий кабінет, додають учнів та можуть проводити з ними онлайн-заняття за допомогою відеозв’язку, який також здійснюється на базі платформи, а не стороннього програмного забезпечення. Викладачі та учні отримують лише посилання на платформу, переходити за яким можуть з будь-якого зручного гаджета – телефона чи комп’ютера. За посиланням на CRM мовної школи вони можуть бачити усі навчальні матеріали та розклад, а також отримують можливість контактувати між собою. Тобто тепер не потрібно встановлювати зайве програмне забезпечення чи застосунки на ноутбук – зайти на платформу та почати навчання можна навіть з гаджета свого друга.
Ще одна важлива фішка CRM для будь-якої школи англійської – це можливість завантажувати на платформу власні навчальні матеріали, як то відеозаписи готових уроків чи інтерактивні підручники. Ба більше, деякі CRM-системи мають вже готові посібники для викладання англійської чи іншої іноземної мови для різних рівнів знань. Так, бізнес у вигляді мовної школи може отримати всі необхідні матеріали для старту роботи, йому не доведеться замовляти розробку власних курсів у методистів – необхідно лише знайти викладачів та під’єднати їх до системи.
CRM – це платформа, яка повністю автоматизує ваш онлайн-бізнес
Звичайно, кожна CRM-система для мовних шкіл має свої особливості, набір функцій, переваги та недоліки. Більшість з них зосереджується безпосередньо на процесі організації навчального процесу та проведення онлайн-уроків з учнями. Тобто це та база, без якої не зможе нормально функціонувати жодна школа англійської.
Зазвичай CRM мають кілька рівнів керування: це адміністративна панель, яку можуть налаштовувати безпосередні керівники навчального закладу, а також власні кабінети для кожного викладача та учня. Розглянемо більше детально, що можна робити в кожній окремій частині CRM для школи англійської.
Кожна мовна школа має такі основні завдання: розробити програму для викладання англійської, знайти чи самостійно підготувати кваліфікованих викладачів, а також залучити клієнтів, які будуть займатися на уроках та платити кошти. Частково впоратися з цими завданнями допомагає використання CRM для мовної школи – зокрема, це створення навчального курсу. Як ми вже розповідали вище, платформа може містити готові навчальні матеріали, наприклад, у вигляді інтерактивних підручників, на базі яких викладачі й зможуть будувати процес викладання англійської. Проте в CRM для мовної школи можна завантажувати і власні матеріали, а також додавати тести – наприклад, для перевірки рівня знань учнів з англійської мови.
Коли ж будуть знайдені викладачі та учні, адміністратор навчального закладу додасть їх у власну CRM школи англійської. У програмі можна створити профіль кожного викладача та студента, вказуючи не лише його ім’я, але й додаткові відомості: контактний номер, адреса електронної пошти, інформація про сплату курсу. Що стосується студентів, то їх можна об’єднувати в групи, що актуально для шкіл, яка проводить групове навчання англійської мови. Так викладач зможе бачити та приєднувати до уроків не лише окремих учнів, а одразу всю групу.
Всередині CRM мовної школи кожен викладач має власний кабінет, за допомогою якого може налаштовувати робочі процеси, тим самим економлячи до 20 годин робочого часу щотижня. Зокрема, платформа та кабінет викладача мають такий функціонал:
Учень, який записався на курс до мовної школи, отримує посилання на власний робочий кабінет всередині CRM. За допомогою кабінету студент може користуватися таким функціоналом платформи:
Найголовніше, що учням не потрібно встановлювати на телефон чи ноутбук додаткові програми, а також завантажувати або роздруковувати підручник, запам’ятовувати безліч сайтів, на яких можна подивитися відео чи відтворити правильну вимову окремого слова. Всі ці фішки він отримує всередині однієї єдиної CRM-система школи англійської. Із додаткових посилань, якими зазвичай користуються студенти мовних навчальних закладів, – це якісні та зручні онлайн-словники.
Аби зменшити навантаження на викладачів англійської мови, бізнесу варто підключити CRM
Як ми вже згадували у вступі, ведення власного бізнесу, зокрема, школи англійської мови, завжди пов’язане з безліччю складнощів. На щастя, вагому частину з них вирішує використання програмного забезпечення:
Звичайно ж, додатково CRM дає змогу максимально автоматизувати роботу бізнесу, що не менш важливо, аніж попередження крадіжок курсів. Аби переконатися в усіх перевагах CRM для мовних шкіл, варто під’єднати таку платформу хоча б на тиждень – більшість розробників залюбки нададуть вам безоплатний пробний період. Цей час дасть змогу зрозуміти, які проблеми саме вашого бізнесу вирішує CRM та які нові горизонти відкриває.
CRM для мовної школи – це універсальна платформа, яка стане в пригоді багатьом спеціалістам та закладам. Тому такі системи мають попит серед:
Перед підключенням CRM для мовної школи важливо визначитися, які саме потреби має конкретно ваш бізнес. Тому попередньо запишіть на аркуші паперу, якими завданнями займається адміністрація школи англійської та викладачі, а також труднощі, що виникають у процесі роботи. Це дасть змогу зрозуміти, яку саме платформу CRM шукати, а коли знайдете – оцінити, наскільки вона підходить та задовольняє ваші запити.
Додатково радимо спиратися на такі критерії вибору CRM для школи англійської:
Маємо надію, що наш матеріал повністю закрив усі ваші питання щодо CRM для мовних шкіл. А тому не зволікайте та підключайте платформу до власного бізнесу, тестуйте та рахуйте переваги її використання, а потім і гроші, які вона дасть змогу заощадити та заробити.