Курс - Teaching techniques update
“Треба бігти з усіх ніг, щоб тільки залишатися на місці, а щоб кудись потрапити, треба бігти як мінімум удвічі швидше!” (с)
Приблизно з такою швидкістю сьогодні потрібно рухатись вчителю англійської в своєму професійному розвитку, щоб бути сприйнятим своїми учнями. А щоб при цьому бути дійсно сучасним і ефективним вчителем, діяти потрібно навіть швидше, ніж казала Королева Алісі у Дивокраї.
Сучасність вимагає від вчителів англійської гнучкості та відкритості до нових методик навчання, open-mind мислення та щирої зацікавленості всіма нововведеннями і можливостями, які можна використати у навчанні.
Саме для таких, що прагнуть бути сучасними, вчителів, ми створили цей курс, на якому ви розкриєте потенціал новітніх стратегій навчання та зможете суттєво підвищити ефективність викладання.
Підготовча зустріч, де учасники дізнаються про організаційні моменти курсу
- How to be a good teacher? What are the teacher’s roles?
- How to be a good learner?
- What’s rapport? Why is it important for interaction in class?
- Interaction patterns: what are possible, what are less common, when to use them?
- What are grouping techniques?
- Question in class and their types. Why do we ask / need them?
- What’s Teacher Talking Time and Students Talking Time?
- Prompting students? When is it necessary?
- How to make learning active?
- Language 1 during the lesson? When eliciting doesn’t work?
- What’s monitoring and what are the aims of it?
- Types of monitoring for different activities
- Types of feedback and ways of getting / giving feedback?
- Effective and engaging feedback - how to do that?
- What’s the strength of peer feedback? How to organise that in class?
- What’s a mistake an error / a slip?
- What’s the role of mistakes in class?
- What are the types of mistakes?
- When, what and how to correct?
- What’s self-correction? How to boost it?