Програма підвищення кваліфікації педагогів "Effective teaching"

Навчально-методичний центр TalkEn.Cloud затверджує програму підвищення кваліфікації педагогів під назвою "Effective teaching" від 21.10.2022.

Скан-копія наказу
Додаток 1: Скан-копія програми підвищення кваліфікації "Effective Teaching"

Додаток 2: Реєстри сертифікатів
:
- Реєстр сертифікатів до модуля 1"Being creative with low resources. Creative feedback"
- Реєстр сертифікатів до модуля 2 "Cooperative learning and teamwork"
- Реєстр сертифікатів до модуля 3 "How to give effective instructions"

Програма підвищення кваліфікації педагогів ТОВ “Токін.Клауд”
Суб'єкт підвищення кваліфікації: ТОВ “Токін.Клауд”
Підґрунтя: Постанова КМУ №800, Постанова КМУ №1133, Статут організації
Розробник програми: Навчально-методичний центр “Токін.Клауд”
Інформація про розробника/івНавчально-методичний центр “Токін.Клауд” забезпечує методичну-тренінгову підтримку для викладачів мережі шкіл “Грін Кантрі”, що навчають більше 4 тисяч учнів щороку. Протягом року відбувається більше 20 внутрішніх тренінгів та воркшопів. Крім того  НМЦ проводить методичну підтримку близько 50 школам-партнерам та надає підвищення кваліфікації викладачів у формі регулярних  серій вебінарів та курсів для освітнян зі всієї України.   
НМЦ “Токін.Клауд” є розробниками серій підручників для вивчення англійської мови “24 Easy Steps”, “Notes by Green Country”,  які мають двокомпонентну структуру - інтерактивні підручники на онлайн-платформі, а також паперові підручники.  
Окрім того НМЦ має ряд успішних проєктів виконаних у партнерстві з ГС “Освіторія”, а саме - курс вебінарів “Підготовка до ЗНО”, онлайн-курс  “Ізі ЗНО” ( в партнерстві з EdEra), а також активна участь у підготовці уроків для проєкту “Всеукраїнська школа онлайн”.
ПІП упорядника/ці/ів програми, посада: Кравченко Катерина Олександрівна, керівниця проєкту Токін.Клауд
Мета: Підвищення рівня професійної діяльності педагогів та набуття нових ідей щодо сучасних підходів та методик викладання; надання учасникам інструментів щодо продуктивного застосування нових можливостей у використанні цифрових технологій та в організації менеджменту класом.
Напрям (згідно пункту 15 Положення №800): Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); мовленнєва, цифрова, комунікаційна, емоційно-етична компетентність.
Обсяг (тривалість): 6 години (2 години за кожен модуль)
Форма: дистанційна
Перелік компетентностей: 
- навчально-пізнавальна компетентністькомунікативна компетентність
- ціннісно-смислова компетентність
- загальнокультурна компетентність
- мовна
- цифрова
Модуль 1.
Being creative with low resources. Creative feedback. 

- Taking a closer look at creativity (what defines a creative environment). 
- Ideas and techniques for making a lesson more creative using low resources. Tips on how to foster more creativity in students. 
- Feedback (what to give feedback on). Creative ways of providing feedback.
Модуль 2. 
Cooperative learning and teamwork.

- What is teamwork and cooperative learning?
- Why teams achieve better results.
- How to create a team from the group?
- Practical tips.
Модуль 3.
How to give effective instructions

- What are instructions?
- How to give effective instructions?
- How to avoid mistakes in giving ICQs?
Очікувані результати:
Знання й розуміння:
- переваг кооперативного навчання та командної роботи на уроках;
- підходи залучення учнів до командних активностей роботи та роботи над проєктами;
- креативне середовище на уроках;
- педагогічні стратегії з підготовки креативних уроків;
- підходи до надання ефективних інструкцій.
Уміння:
- користуватись методами організації командної роботи на уроках; 
- втілювати проєктні технології на заняттях;
- навчитися застосовувати стратегії побудови креативних уроків з залученням мінімальних ресурсів;
- навчитися надавати креативний фідбек роботи учнів; 
- застосовувати прийоми надання ефективних інструкцій, зокрема через питання на перевірку розуміння інструкцій (ICQs);
- застосовувати цифрові ресурси та онлайн-платформи в навчальному процесі.
Диспозиції (цінності, ставлення): 
- розуміння ролі сучасних навчальних концепцій у сучасному світі, 
- рефлексія власної професійної практики,
- готовність до змін, гнучкість,
- постійний професійний розвиток.
 
Тренери:  Боднар Юлія, Ступіцька Надія, Анастасія Тичук.