Літні навчальні програми. Як працювати мовній школі влітку?

“Не шукай мене, бо я на, бо я на морі. Знаєш, де я є? А я на, а я на морі.” - співають Mad Heads у відомій пісні. І приблизно те ж саме говорять студенти мовних шкіл на час літніх канікул. 

І ось саме так літні vacations, морські відпустки та канікули в бабусі зʼїдають левову частку прибутку освітнього бізнесу, який накопичується протягом осінньо-весняного періоду. Знайомо? 

Тоді ця стаття саме для вас, адже тут ми розглянемо варіанти як мовній школі організувати свою роботу влітку і продовжувати надавати послуги під час канікул.

Інтенсивні короткі навчальні курси.     

Знаю-знаю, літо - пора, коли саме слово “навчання” звучить, як зазіхання на заслужений відпочинок. Але в цьому розділі поговоримо про те, як же це слово може змінювати своє значення в літній період. 

Основний продукт мовної школи - навчальні курси. Тобто навчати - це те, в чому ваша команда та ваш бізнес є експертами. Тому продовжувати свою основну діяльність - це хороше рішення, але варто приділити особливу увагу саме запакуванню вашого продукту в літню обгортку. 

Перш за все, влітку не працюють довгі курси. Навряд, клієнт готовий купити курс тривалістю на 3-4 місяці та все літо приділяти навчанню. Інше питання, якщо ви запропонуєте клієнту коротший, але інтенсивніший курс. Наприклад, ваш звичайний курс - 4 місяці, 2 заняття щотижня, натомість літня пропозиція - 2-х місячний інтенсивний курс з 4 заняттями щотижня. Або ж, наприклад, місячний розмовний курс, з інтенсивністю занять 2-3 заняття щотижня. 

Формуючи ваш продукт дайте собі відповідь на питання для кого буде цікавим ваш курс? Якщо це інтенсивний курс, то ваш клієнт - це школярі, яким потрібно підтягнути англійську за літо, бо протягом року вони більше часу приділяють спортивним гурткам та секціям, або ж студенти, яким потрібно підготуватись до складання іспиту, або ж дорослі, яким потрібно змінити позицію на роботі, а для цього потрібно швидко надолужити прогалини в англійській.  

Ваша мовна школа має свою цільову аудиторію, яка вивчає англійську разом з вами протягом року. Всім знайома ситуація, коли в вересні на перших заняттях ваші учні рівня А2 не памʼятають матеріалу і рівня pre-A1, бо за літо все забулось.. Правда знайомо? Так ось.. Розкажіть про це вашим клієнтам! Навчайте їх, що вивчення англійської - це ПОСТІЙНИЙ процес і пауза на 3 місяці дасть свій не дуже приємний результат. 

І останнє, що хочу тут додати. Якщо ви раніше не мали пропозицій з навчальних курсів в літній період, то зібрати групи на перший запуск буде непросто. Аудиторію варто привчати до нових пропозицій. Це твердження я кажу з досвіду мережі шкіл Green Country, які пропонують своїм клієнтам “Англійську 365 днів на рік”. Перший набір на літні курс був в кілька десятків учнів, натомість останнє літо показало результат в 1,5 тисячі учнів, тому, що клієнти поступово привчались до літніх пропозицій.

Розважально-навчальні програми - англомовні денні табори.

Якщо ви шукаєте як поєднати розваги з освітнім процесом, то денний табір - це ідеальний варіант.

Почнемо з того, що така пропозиція буде максимально відповідати попиту, адже такий продукт знайомий аудиторії і запит на нього доволі популярний в літній період. Денний табір дозволить вам зайняти ваше приміщення (якщо ви працюєте в офлайн-форматі) і надати навантаження вашій команді. Крім цього розгляньте денний табір як новий продукт, який дасть можливість залучити нових клієнтів та втримати їх на навчальний період - осінньо-весняний, адже це дуже емоційна програма, на якій легко подружитись з дітьми, а батьків закохати у ваші послуги. Як наслідок - нові лояльні клієнти ;) 

Якщо ж перейти до зворотнього боку медалі, то начально-розважальний продукт може бути в певній мірі викликом для команди, адже він відрізняється від вашого типового продукту - навчальних курсів. Що може стати викликом: розробка програми табору, новий тип зайнятості для команди - не навчальний, а розважальний (не всі вчителі хороші аніматори, будемо відвертими), організація харчування (знайти надійний дитячий кейтеринг - ще те завдання!), прогулянки і безпека на вулиці, перевезення (якщо ви захочете додати до програми екскурсії або виїзні активності). 

І, говорячи про організацію денного табору, не можу не згадати про те, що TalkEn.Cloud має пропозицію для вас: готову програму англомовного денного табору на 10 днів, по 4 години зайнятості щоденно

Детальніше про програму дивіться тут

Виїзний табір. 

Якщо денний табір - це популярний запит від батьків, то виїзний табір - це виграшний квиток у лотереї! Адже для батьків - це прекрасний шанс забрати дітей з TikTok-у, Instagram-у та дати їм можливість комунікувати з однолітками в реальному житті! А якщо ще додати до цього трішки англійської - то це ідеальне комбо! 

Якщо ж повернутись до викликів - то окрім тих, які були перелічені в денному таборі, тут додається дууууууже велика відповідальність - відповідальність 24/7 за життя та здоровʼя дітей. Додамо ще пошук таборової бази або готелю, додатковий персонал (наприклад, медпрацівник), організація логістики і завчасне, ДУЖЕ ЗАВЧАСНЕ бронювання квитків, проживання -  задовго до того, як у вас набрані діти на зміну.  

Інші важливі поради на літо.

Колаборації. Якщо ви організовуєте таборові програми, пошукайте можливість колаборації з іншими освітніми центрами. Наприклад, разом зі школою ІТ вийде класна таборова програма “англійська + ІТ”.

Короткі курси або окремі події. Можливо, у вас є амбіції розробити короткий марафон або ж клуб настільних ігор англійською. 

Не розгубіть клієнтів на осінь. Запропонуйте вашим клієнтам бронювання місця в травні на осінь, підготуйте для них якусь приємну “плюшку” за раннє бронювання.  Приведення нового клієнта - досить дорога історія, тому утримуйте ваших існуючих клієнтів всіма можливими шляхами ;) 

Отож, якщо ваша стратегія роботи влітку не включає відпочинок команди протягом трьох місяців, а ця стаття вас наштовхнула на ідеї організації роботи в літній період, то пропоную вам переглянути відео нашої зустрічі TalkEn Talks, де ми говоримо саме про сезонність освітнього бізнесу, зокрема про те, як пережити літо.


 

 

Автор статті: Катя Кравченко - операційна директорка онлайн-платформи TalkEn.Cloud